Szanowni Państwo.
Z powodu pandemii koronawirusa, mając na względzie troskę o nasze wspólne bezpieczeństwo, informujemy że od 16 marca 2020 r. do odwołania
Biuro Obsługi Klienta będzie zamknięte.
Nasz zespół pozostaje do Państwa dyspozycji we wszystkich pozostałych kanałach kontaktu:
telefonicznie: 14 621 4999, 14 657 4999
mailowo bok@in.net.pl
poprzez Portal Abonenta https://portal.in.net.pl/
Zachęcamy
również, w zakresie informacyjnym, do korzystania z naszego Facebooka
https://www.facebook.com/InfoNet.Internet.TV/
Wszelkie działania podejmujemy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo. W przypadkach wymagających wizyty naszego pracownika w Państwa domu / firmie, uprzejmie prosimy o wcześniejsze powiadomienie o każdej sytuacji w której występuje zwiększone ryzyko zarażenia.
W związku z zaistniałą sytuacją podjęliśmy decyzję o czasowym podniesieniu parametrów przepustowości wszystkich pakietów które tego wymagają, aby w okresie zwiększonych potrzeb komunikacyjnych zapewnić Państwu wyższy komfort np. pracy zdalnej.
Jednocześnie informujemy że nasza sieć światłowodowa jest zbudowana z tak dużym nadmiarem przepustowości, że nie ma żadnego zagrożenia dla jej szybkiej i stabilnej pracy nawet w okresie przewidywanego lawinowego zwiększenia obciążenia.
W związku z naszym ciągłym rozwojem oraz troską o najwyższą jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług w dniu 01.10.2024r. został uruchomiony nowy Portal Abonenta:
Ważna informacja:
Przed pierwszym logowaniem należy wygenerować swój nr PIN używając opcji „Przypomnienie danych do logowania” z wykorzystaniem swojego dotychczasowego UQID.
Dane archiwalne do dnia 30.09.2024r. są dla Państwa dostępne po kliknięciu opcji Przejdź do archiwalnej wersji Portalu Abonenta.